Regio Zuidoost-Brabant zet digitale helpdesk op

Deel dit artikel

,

Geen foto beschikbaar, plaatje van Aquanura, met een zachte G

We hebben in Coronatijd een digitale helpdesk georganiseerd. Voortaan zitten er vrijwilligers ook online klaar om u te helpen.

Toen er al maandenlang geen mogelijkheid was om ons te bezoeken op de helpdeskmiddagen, schakelden we om naar de online bijstand. Dat gebeurt door videobellen. We kunnen u daarmee direct helpen bij vragen en problemen.

De Digitale Helpdesk werkt natuurlijk anders dan de gewone helpdeskmiddagen. Was de helpdesk eerst alleen op dinsdagmiddag, nu kan het op alle werkdagen (het weekend houden we voor onszelf).

 

U kunt op de pagina van de helpdesk van zob uw gegevens invullen en dan neemt de helpdeskmedewerker contact met u op. (Dan is er dus één op één contact). Samen gaan we dan op zoek naar de oplossing. Mocht die niet te vinden zijn, dan kan via TeamViewer of Quickassist (W10) het scherm worden overgenomen om zo naar de oplossing te zoeken.

Lees a.u.b. eerst de instructies voor Quickassist als het over Windows 10 gaat. Klik daarvoor op de volgende link: Hulp op afstand met Quickassist.

 

 

'Meld je aan voor de nieuwsbrief' van HCC!zuid-oost-brabant

'Abonneer je nu op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze activiteiten!'

Aanmelden