Inloop in Zo-Brabant gaat in de zomermaanden gewoon door!
In tegenstelling tot het bericht in de nieuwsbrief van vorige week zulln in Zo-Brabant de maandelijkse inloop en sommige bijeenkomsten van de werkgroepen gewoon doorgaan. Daar zal dus geen zomerpauze zijn. U bent, zoals steeds, van harte welkom.
Lees verder