images/fade/fade1.jpg

Nu onze leden niet naar ons kunnen komen, gaan we gewoon digitaal naar hen toe. Vanaf volgende week organiseren we een digitale helpdesk. Voortaan zitten er vrijwilligers online klaar om u te helpen.

Nu er al maandenlang geen mogelijkheid is om ons te bezoeken op de helpdeskmiddagen, schakelen we om naar de online bijstand. Dat gebeurt door videobellen. We kunnen u daarmee direct helpen bij vragen en problemen.

De Digitale Helpdesk werkt natuurlijk anders dan de gewone helpdeskmiddagen. Was de helpdesk eerst alleen op dinsdagmiddag, nu kan het op alle werkdagen (het weekend houden we voor onszelf).

U stuurt een mailtje met uw telefoonnummer, uw lidnummer en een zo duidelijk mogelijke, korte omschrijving van het probleem naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Verder geeft u 2 of 3 dagdelen op met een tijdslot van 2 uur, waarop de helpdeskmedewerker u kan bellen. (Voorbeeld: maandag- en dinsdagmiddag van 2 tot 4 uur). Dan is er dus één op één contact.

U kunt uw scherm met de medewerker delen en samen gaan we op zoek naar de oplossing. Mocht die niet te vinden zijn, dan kan via TeamViewer of Quickassist (W10) het scherm worden overgenomen om zo naar de oplossing te zoeken.

Lees a.u.b. eerst de instructies voor Quickassist als het over Windows 10 gaat. Klik dan op de volgende link: Hulp op afstand met Quickassist.